Alternatív hirdetési módok

Ha ingatlan eladásról beszélünk, a legtöbb embernek a hirdetési oldalak jutnak eszébe. Ezek között van 4-5 amivel valóban nagy közönséget is elérhetünk (van, ahol pénzért, máshol ingyenesen), mert azok, akik komolyan keresnek, ezeket az oldalakat böngészik.

Mivel azonban a közösségi médiának is nagy ereje van manapság, érdemes alernatív eszközökben is gondolkodni, azokat is kipróbálni kiegészítésként. Saját lakásunk eladásához mi két olyan eszközt is kipróbáltunk, ami nem szokványos az ingatlan piacon. Készítettünk egy slideshow-t, amit a YouTube-ra is feltöltöttünk, illetve egy Prezit is. Ezeket aztán a közösségi oldalakon is megosztottuk. Itt találjátok őket:

https://prezi.com/view/odUcQ7qmhrLbmdihmYey/

Hírdetés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s