Rólunk

Zima-Barna Zsuzsanna - home staging

Közgazdász vagyok és lakberendező. Gyerekkoromban Legóból lakás alaprajzokat építettem és még a gimnázium végen is sokat tanakodtam azon, építésznek vagy közgazdásznak menjek-e. Végül a közgazdaságtan nyert. Diplomámat 2000-ben szereztem, majd 10 évig elsősorban projektmenedzsmenttel foglalkoztam. A térrendezés azonban továbbra is foglalkoztatott, így 2007-ben lakberendezést is tanultam, akkor még csak hobbiból.

Imi ingatlan tanácsadó és fotós, így logikus volt, hogy a gyerekek születése után a lakberendezésen belül home staging-gel mélyebben kezdjek foglalkozni, ezzel kiegészítve az általa nyújtott szolgáltatásokat.

Jelenleg a home staging mellett informatikai fejlesztésekhez kapcsolódóan üzleti elemzőként is dolgozom: az ügyfél folyamatait, igényeit a rendszerben fejlesztendő funkciókká “alakítom”. Mindkét feladatkörömben az alkotás, a kreatív megoldások keresése a legizgalmasabb számomra.

Zima Imre - fotózás

Tizenhét éve dolgozom ingatlan értékesítőként! Ebből 5 éve vállalkozóként, előtte két nagyobb irodánál alkalmazottként. Az ingatlan-tanácsadásba véletlenül csöppentem bele 2005-ben, de mostanra kijelenthetem, hogy ehhez a szakmához értek a legjobban. Ezidő alatt 200-250 ingatlan már biztosan eladtam.

Fotózni a Szellemkép Szabadiskolában tanultam függetlenül az ingatlan értékesítéstől. 2005 óta több, mint 1000 lakás és ház fotózásán vagyok túl. Ismerem az eladók és vevők igényeit.

Amikor elkezdtem ingatlanozni, még extrának számított, hogy fotókat raktam fel egy hirdetéshez :)), most már a jó fotó is egyre elterjedtebb szerencsére, de azért vannak még kivételek!

Elkötelezett vagyok, hogy minőségi hirdetéseket készítsünk, jó és reális képet adó fotókkal! Így azáltal, hogy a döntések egy része már otthon megtörténhet, vevőként a jelenlegnél jóval kevesebb ingatlan megtekintése is elég lehet. Ezzel időt takarítunk meg mindkét félnek. Jelenleg magánszemélyként is a piacon vagyunk vevőként is és tapasztaljuk azt, hogy milyen nehéz eldönteni a rossz hirdetések alapján, hogy érdemes-e megnézni egy házat. Célunk, hogy az igényes és informatív hirdetések többségbe kerülhessenek az internetes portálokon, és a piaci versenynek köszönhetően arányuk folyamatosan emelkedjen.